Mercedes CLS 63 AMG este dotat cu un motor V8 de 5,5 litri, bi-turbo, motorul lui CLS 63 AMG dezvoltă 525 CP şi un cuplu maxim de 700 Nm. Performanţele maşinii sunt şi ele pe măsură: 4,4 secunde pentru demarajul 0-100 km/h, dar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Însă germanii s-au gândit şi la eventualii nemulţumiţi: astfel, este disponibil opţional un pachet de upgradare a performanţelor.
Cu Pack Performance, puterea maşinii este ridicată la 557 CP (adică 32 CP suplimentari), iar cuplul maxim creşte cu 100 Nm, ajungând la 800 Nm. Limitarea electronică este pusă acum la 300 km/h, iar demarajul mai pierde 0,1 secunde, realizându-se în doar 4,3 secunde.
Transmisia automată a lui Mercedes CLS 63 AMG renunţă la convertizorul de cuplu, acesta fiind înlocuit de un ambreiaj automat, pentru ca schimbarea treptelor să fie cât mai rapidă. Suspensia lui CLS 63 AMG este adaptivă, având o setare mai sportivă, iar sistemul de direcţie electrohidraulic a fost şi el modificat. Pachetul Pack Performance presupune o suspensie strict sportivă, etriere de frână roşii şi, opţional, discuri de frână ceramice.
Aspectul maşinii a fost dinamizat suplimentar prin modificarea spoilerelor, în faţă CLS 63 AMG fiind particularizat de baghetele LED, pentru luminile de poziţie. Mai adăugăm pragurile, micul eleron de pe capota portbagajului şi cele două perechi de evacuări trapezoidale şi obţinem un model ceva mai altfel decât un CLS de serie.
Din punct de vedere al eficientei, Mercedes CLS 63 AMG are un consum de 9.9 litri la 100 km, valoare ce a devenit de referinta in termeni de eficienta pentru masinile de performanta.Pretul Mercedes CLS 63 AMG porneste de la 115,846 Euro (cu taxe), iar pretul pachetului AMG Performance Package este de 7,735 Euro.
Mercedes a lansat cea mai puternică versiune a modelului GL. Se numeşte GL63 AMG şi dispune de 557 de cai putere şi 760 de Nm.
Mercedes decide să ofere credit diviziei AMG pentru toate modelele sale existente în gamă. Specialiştii nemţilor în versiuni de performanţă nu au ezitat astfel să aducă pe piaţă şi o alternativă ultra potentă a noii generaţii GL, dezvăluită chiar anul acesta la Salonul de la New York.
A luat naştere GL63 AMG, SUV-ul de mari dimensiuni adoptă un design ceva mai sportiv, graţie spoilerului frontal cu prize de aer mai largi, luminilor LED diurne, bosajelor mai generoase, pragurilor laterale noi, detaliilor cromate, jantelor de 21 de inch cu pneuri de 295/40 şi evacuărilor cromate, patru la număr.
Nu lipsesc nici logo-urile V8 biturbo, care amintesc de ceea ce se ascunde sub capotă. Mai exact, este vorba despre deja cunoscutul propulsorul AMG cu opt cilindri, oferit într-o configuraţie de 557 de cai putere şi 760 de Nm, cu mult peste ce oferea cea mai puternică versiune standard a modelului, GL550, cu ai săi 429 de cai.
Potenţialul motorului V8 este transmis celor două axe prin intermediul unei transmisii AMG Speedshift Plus 7G-Tronic ce poate oferi chiar şi un mod Eco. Acesta permite folosirea unui sistem start-stop, ”înmoaie” acceleraţia şi alternează treptele de viteză mult mai devreme.
Resursele noului GL63 AMG îi permit SUV-ului de 7 locuri să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.9 secunde şi să atingă o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. Consumul de carburant, în ciclu mediu, ajunge până la 12.3 litri/100 de kilometri. Pentru a putea ţine în frâu cei aproape 560 de cai putere, Mercedes şi AMG au echipat SUV-ul cu discuri ventilate şi perforate, cu dimensiuni de 15.4 inch pe faţă şi 13.6 inch pe spate.
Noul Mercedes GL63 AMG va debuta pe piaţă abia în luna noiembrie a acestui an, după ce SUV-ul de performanţă va fie expus publicului în cadrul Salonului Auto de la Paris, desfăşurat la finalul lui septembrie.
A luat naştere GL63 AMG, SUV-ul de mari dimensiuni adoptă un design ceva mai sportiv, graţie spoilerului frontal cu prize de aer mai largi, luminilor LED diurne, bosajelor mai generoase, pragurilor laterale noi, detaliilor cromate, jantelor de 21 de inch cu pneuri de 295/40 şi evacuărilor cromate, patru la număr.
Nu lipsesc nici logo-urile V8 biturbo, care amintesc de ceea ce se ascunde sub capotă. Mai exact, este vorba despre deja cunoscutul propulsorul AMG cu opt cilindri, oferit într-o configuraţie de 557 de cai putere şi 760 de Nm, cu mult peste ce oferea cea mai puternică versiune standard a modelului, GL550, cu ai săi 429 de cai.
Potenţialul motorului V8 este transmis celor două axe prin intermediul unei transmisii AMG Speedshift Plus 7G-Tronic ce poate oferi chiar şi un mod Eco. Acesta permite folosirea unui sistem start-stop, ”înmoaie” acceleraţia şi alternează treptele de viteză mult mai devreme.
Resursele noului GL63 AMG îi permit SUV-ului de 7 locuri să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.9 secunde şi să atingă o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. Consumul de carburant, în ciclu mediu, ajunge până la 12.3 litri/100 de kilometri. Pentru a putea ţine în frâu cei aproape 560 de cai putere, Mercedes şi AMG au echipat SUV-ul cu discuri ventilate şi perforate, cu dimensiuni de 15.4 inch pe faţă şi 13.6 inch pe spate.
Noul Mercedes GL63 AMG va debuta pe piaţă abia în luna noiembrie a acestui an, după ce SUV-ul de performanţă va fie expus publicului în cadrul Salonului Auto de la Paris, desfăşurat la finalul lui septembrie.